Hírek

07 máj

XXII. Tavaszi Szél Konferencia Szekcióeredmények

Lezárult a XXII. Tavaszi Szél Konferencia, melynek az idei évben a Debreceni Egyetem Kassai úti Campusa adott otthont. A konferencia közel 650 résztvevőjéből több, mint 600-an adták elő saját tudományos kutatási eredményeiket. A külföldi hallgatók is jelentős számban képviseltették magukat a rendezvényen. A tudományos konferencia két napján több mint 80 szekció került megrendezésre, melynek helyezettjeit alább lehet megtekinteni.   SZEKCIÓEREDMÉNYEK   A konferenciáról megjelent sajtóhíreket az alábbi linkeken lehet megtekinteni: www.

tovább olvasom
06 máj

HUNGARY AND CHINA – RESULTS AND OPPORTUNITIES IN THE ERA OF REGIONAL INTEGRATION FORUM

Relations between China and Hungary can be traced back to the founding of the People’s Republic of China in 1949, when the two countries established official diplomatic relations. As we look back, we can state that before the millennium the relations of the two countries had different periods, which generally can be characterised by fluctuation and fractionality. In the 2000s, the cooperation between China and Hungary gained new impetus as Hungary tried to re-establish its traditional Eastern relations and as China deepened its international relation system with the world. The economic crisis of 2008 retrospectively seems to be a major turning point in the economic and geopolitical prospects for China and for Hungary in the East-Central European region. It signalled the intensified

tovább olvasom
03 máj

Fiatal Szakértői Rendszer

A Doktoranduszok Országos Szövetségének kezdeményezésére elindult a Fiatal Szakértői Rendszer. A program célkitűzése, hogy lehetőséget teremtsen a doktori képzésben jelenleg, vagy a korábban résztvevők számára, hogy tudásukat, szakértelmüket a szűken vett akadémiai szektoron túl is kamatoztathassák. A Fiatal Szakértői Rendszerbe jelentkezők kutatási területük, publikációik, előadásaik (különösön tekintettel a DOSZ rendezvényein tartottakra) megadásával egy olyan kataszter részei lesznek, amely lehetővé teszi, hogy a c&eac

tovább olvasom